Co jak i dlaczego?

Witam serdecznie.

Pewnie znacie to uczucie, gdy zaczynacie coś i nie kończycie.

Ja znam.

Bardzo chciałam nauczyć się francuskiego. Mam podstawy jest to poziom ok A2 ale chcę sprawdzić czy da się w 1,5 miesiąca dobić do poziomu B2, o którym zawsze marzyłam.

240h   ... 45 dni...

Będę przedstawiać, co zrobiłam w kolejnych dniach, jakich materiałów użyłam do lekcji.
16 lutego robię dla siebie DELF B2 (arkusz z lat poprzednich), by sprawdzić ile osiągnęłam.

I czy jest to możliwe?

"Kiedyś mówiono, że nie możliwe jest , by nauczyć kobietę czytać."

No i Wesołych Świąt Kochani....

Karo

Komentarze

  1. Szczerze mówiąc... nie wierzę. To dość duża różnica, a bardzo mało czasu. Ale życzę powodzenia i będę tutaj zaglądać, bo sama chciałabym nauczyć się francuskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wpis. Kiedyś przeczytałam gdzieś w poradniku nauki języka, by zakładać sobie więcej niż jest to możliwe. Dlaczego?
      Bo nawet jak zrobię 60% tego co założyłam, to będzie to więcej niż gdybym postawiła sobie za cel np poziom B1 :).

      Usuń
  2. Witam, weszłam tutaj by zobaczyć jak z tym j.francuski. Powiem szczerze niegdy nie maiłam z nim do czynienia ,ale mam chęci do chociażby spróbowania zaczerpnoąć tego pięknego jezyka. Jednakże boję się ze te chęci szybko miną tak jak przyszły. Czytajac sporo forum praktycznie wszyscy pisza ,że jest to trudny jezyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że zajrzałaś. To prawda, nie jest to łatwy język. I normalne jest , że boisz się o motywację. Ciężko pogodzić codzienne obowiązki i wygospodarować czas na naukę, wiedząc, że mógłby być to czas odpoczynku. To trudne ale nie niemożliwe.
      Moim zdaniem na początku fajnie jest zapoznawać się z językiem przez ,np: tłumaczenie tekstów piosenek. Polecam Zaz i Garou. Ważne jest byś kojarzyła miło naukę. Trzymam kciuki.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty